: A Zone has already been added with ID 'TCWebPartHeader1'.

at System.Web.UI.WebControls.WebParts.WebPartManager.RegisterZone(WebZone zone) at System.Web.UI.WebControls.WebParts.WebZone.OnInit(EventArgs e) at System.Web.UI.WebControls.WebParts.WebPartZone.OnInit(EventArgs e) at System.Web.UI.Control.InitRecursive(Control namingContainer) at System.Web.UI.Control.InitRecursive(Control namingContainer) at System.Web.UI.Control.AddedControl(Control control, Int32 index) at WebCtrlLib.TemplateCtrl.OnInit(EventArgs e)

logo CoachParfémy americké značky Coach zrcadlí její velkoměstský styl, řemeslnou tradici kožených doplňků, inovaci a autenticitu. Podtrhují moderní luxus značky. Vůně nesou nenucenou cool náladu, hravost a barevnost.

kabelka Coach s visačkouDokonalá řemeslná práce americké lifestylové značky Coach je známá po celém světě.

Byla založena již v roce 1941 jako malá rodinná firma s pouhými šesti řemeslníky, kteří vyrobili svou první kolekci kožených kabelek a pěněženek na půdě jednoho domu na Manhattanu. Dnes tvoří rodinu Coach více než 15 000 zaměstnanců ve 22 zemích světa. Ti dbají na zachování nejvyšší kvality materiálů a řemeslného zpracování. Kromě historického odkazu si zakládají na autenticitě a inovaci.

Zakladatel Miles Cahn se na počátku inspiroval typickou americkou tradicí, baseballem, a s ním spojenou obnošenou baseballovou rukavicí, která je měkká na dotek a postupně si získává nezaměnitelnou patinu. Tento duch značku inspiruje dodnes.

DNA značky Coach je New York, tavící kotlík americké kultury

  New York a ženaVýjimečně rozmanité obyvatelstvo domovského New Yorku a jeho bohatý mix kultur jsou nekonečnou inspirací.

Coach je velmi otevřená a štědrá společnost podporující lidská práva. Od roku 2008 šíří své filantropické aktivity skrze nadaci The Coach Foundation. Ta rozděluje miliony dolarů z příjmů společnosti na charity na podporu zdraví žen, vzdělání dětí, veřejné parky a kulturu v New Yorku a pomoc po katastrofách po celém světě.

Coach patří mezi vedoucí designové domy vyrábějící luxusní moderní doplňky. Jeho roční obrat je 4,1 bilionu dolarů (vyšší než Burberry). Má více než 1000 prodejen v celkem 50 zemích světa.

Mistr inovace

Kreativním ředitelem značky je od roku 2013 Stuart Vevers, jehož rolí je „být součástí resetu značky Coach“. Je jedním z nejslibnějších talentů módního průmyslu. V mnoha ohledech vrací značku ke kořenům, a přitom nově interpretuje moderní luxus. Vnáší  do ní modernist a drzost. Dříve působil na klíčových pozicích ve firmách Loewe, Mulberry, Louis Vuitton, Givency. Co říká o značce Coach si můžete poslechnout v angličtině v rozhovoru pro New York Times.

Žena Coach je cool, nedbale elegantní a zdravě drzá.

nálada New York CoachUvolněná nálada v New Yorku a žena ve stylu Coach.

Výroba s ohledem k prostředí

Coach cítí zodpovědnost, kterou má za sociální a životní prostředí. Již při řezání kůže dle střihů dbá na rozmístění jednotlivých dílů co nejblíže k sobě, aby zůstaly jen minimální odřezky. Ty se pak rozdrtí a vyrobí se z nich spodní vrstva k vyztužení výrobku. Žádná kůže se tedy nevyhazuje. Nejjemnější kůže a další suroviny nakupuje pouze z odpovědných zdrojů s ověřeným původem. Vědomě by nenakoupili např. zboží z amazonského deštného pralesa.

výroba kabelky CoachVýroba kožené kabelky Coach.

Je členem Leather Working Group, skupiny značek, obchodníků, výrobců a technických expertů, kteří zpracovávají protokol pro environmentální řízení v kožedělném průmyslu. Pro maximální zkrácení cesty, kterou produkty urazí kolem světa, se využívají překladní prostory v regionech nejvyššího odbytu.

Ve svých více než 900 napřímo řízených prodejnách používá LED osvětlení, čímž významně snižuje spotřebu elektrické energie. Do svého sídla v New Yorku a hlavního distribučního centra na Floridě implementoval „zelená“ řešení konstrukce a designu.  Neustále pracuje na snižování množství obalů, které chrání výrobky po cestě k zákazníkům. Recykluje vše, co lze.

Silné partnerství voní

V roce 2016 oslavuje značka 75 své existence a představuje svoji první ikonickou vůni. Vytvořila ji ve spolupráci s francouzskou renomovanou firmou Interparfums. Stuart Vevers byl součástí kreativního procesu Eau de Parfum i na ni navazující Eau de Toilette (2017). Detaily flakonu odkazují na tradici značky: otočný zámek, logo koně s povozem, visací cedulka a silueta New Yorku.

Coach Eau de Parfum pro ženyCoach EDP je ženská a smyslná. Tato dámská vůně byla inspirovaná cool městskou náladou New Yorku a jeho neutuchající energií. Je jiskřivá, květinově ovocná.

V září 2017 se můžeme těšit na uvedení verze pro muže EDT.

Vycházející hvězda

Tváří kampaně Coach je herečka Chloë Grace Moretz. Na první cenu byla nominovaná již v 8 letech. Do svých 18 let hrála ve 30 úspěšných filmech (Kick-Ass Clouds of Sils Maria The 5th Wave). V roce 2015 se stala tváří první jarní ready-to-wear kolekce značky. Na vizuálu Coach se vydává na cestu, skvělou americkou jízdu nekonečných možností, ve starém klasickém cadillacu.

Historie:

  • 1941 – vznik značky Coach
  • 2013 – nastupuje kreativní ředitel Stuart Vevers
  • 2016 – uvedení vůně Coach EDP
  • 2017 – uvedení vůně Coach EDT
  • 2017 – v září uvedení Coach Men EDT
Ivona Hlôšková

O tuto značku se stará:

Email: ivona.hloskova@aprodelta.cz

Ivon se pohybuje ve světě parfémů a kosmetiky řadu let. Oblíbila si parfémy, za kterými se skrývá zajímavý příběh. O svěřené značky se stará se vší láskou.

Nevíte si rady s výběrem správného parfému?

Pomůžeme vám vybrat

Spustit průvodce
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.